wtorek, 10 marca 2015

~Vita Nuova~

Skoro tytuł z Dantego, to Beatrice
musi być... (wikipedia.com)
Wracam. Po długiej, nie tyle, co niebezpiecznej, co wyczerpującej chorobie i szalonym nadrabianiem w szkole wszystkiego, co się da, a także po feriach, w które próbowałam nauczyć się czegoś na konkurs historyczny, wracam. Mam czas. No może nie dużo czasu, ale tyle, by raz czy dwa razy w tygodniu wstawić tu wredną recenzję (a czasami też pochwalny pean), a także różne rzeczy, które obiecałam/zaczęłam, ale nie skończyłam (oczywiście).
Przepraszam Was. I oczywiście obiecuję, że nie będę już uciekać na tak długo. Wybaczacie?

Ciepłe pozdrowienia, Kylie. 

2 komentarze :

.... Pozostaw po sobie ślad na jednej z Zakurzonych Stronic.Każdy, nawet najmniejszy sprawi, że się uśmiechnę...

***

PS Komentowanie anonimowe jest możliwe tylko w weekendy. Spam, propozycje obserwacji, reklamowanie swojego bloga w inny sposób niż podanie odnośnika pod komentarzem ląduje w koszu. Do spamowania jest osobna zakładka, a ja spam czytam. Zachowujmy porządek na swoich blogach!